Re: [NOVICE] Disktjek

"Jørgen Heesche" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

> Der kan ikke laves ravage ved nedlukning.
> Nedlukningsproceduren umounter alt før maskinen slukkes; man skal ikke
> selv lave umount. Man skal heller ikke frakoble noget før maskinen er
> slukket.

Hermed tak for kort, klart og umisforståeligt svar - så ved jeg dét! :)

(Men det er nok alligevel den slags 'problematikker', der får nogle til at
mene, at 'livet er for kort til Open Source' !??)

--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]