Re: [NOVICE] 'Tiden løb ud'?

wrote:

> Du kan sagtens pinge din egen maskine....
>
> /Danjel

Naturligvis! Men da jeg udtrykte min undren
desangående, svævede jeg jo endnu i vildfarelsen,
at det var 'Tiden løb ud'-pc'en, der havde dén
IP-adr.! :)

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]