Re: [NOVICE] Firefox scrolling??

Hans Henrik Hansen wrote:
> Med seneste Firefox (ver. 3.5.4) oplever jeg
> nogle underlige - tidvis meget irriterende -
> scroll-karakteristika:

Tjek indstillingerne i Redigér -> Præferencer -> Avanceret -> Generelt ...
"Smooth scrolling" er efter min personlige mening alt andet end smooth ;-)

En alternativ forklaring kunne være at der er tale om sider med en masse
Adobe Flash-animationer.

Som det tredje kunne det være interessant hvilket grafikkort du har og
hvilken driver du bruger til det. Samt evt. brug af forskellige "desktop
effekter".

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]