Re: [NOVICE] 'Tiden løb ud'?

Hans Henrik Hansen skrev:

> Det lyder som den helt rigtige forklaring: Vi
> havde lokal strømafbrydelse fredag aften, mens
> Windows-pc'en var tændt (dog muligvis 'i
> dvale'?).

DHCP giver jo en "lease" tid, og routeren kan jo være sat
op til f.eks. 24 timer, 1 uge eller mere.
Til Hjemmenetværk med få tilsluttede vil man ofte
benytte en lang tid.

Og OS'et vil normalt ikke bede en fornyelse før
tid, undtagen nystart eller genstart af OS.

> Så jeg må have kigget på routerens opsætning!
> Problemet er jo, at 'man' sætter den op 'én gang
> for alle' (for mit vedkommende for ~5 år siden) -
> og derefter glemmer alt om den, så længe den ser
> ud til at virke (nogenlunde) tilfredsstillende!
> :)

hmm , 5 år siden var det ikke kun WEP ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]