Re: [NOVICE] indbygget mobilmodem

Den Sun, 09 May 2010 14:32:54 +0200 skrev Bente Olsen:

> Oister har et link til en driver til Huawei, måske du kan bruge den?

> Det er indbygget, lige til at sætte sit simkort i.

Jeg har for nylig fået et huawei moden fra telenor, det spillede
umiddelbart i pclinuxos efter at jeg havde fået sat puk-koden  og
pin-kode (dette kan gøres i en telefon med SIM-kortet).
jeg skulle bare in i pclinuxos kontrolcenter for nteværksopsætnig,
der fandt den huawei modemmet, og så skulle jeg angive PIN-kode
og var i luften. Måske skulle jeg også lige vælge "sonofon" som
udbyder. jeg prøvede noget lignende i Ubuntu, men det er ikke lykkedes mig
endnu.

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]