Re: [NOVICE] Firefox scrolling??

Martin Schlander wrote:

> Tjek indstillingerne i Redigér -> Præferencer -
> Avanceret -> Generelt ...
> "Smooth scrolling" er efter min personlige
mening alt andet end smooth ;-)

Jeg har nu fjernet fluebenet fra 'Anvend blød
scrolling' - så får vi se!

(Der er/var ikke flueben ved 'Anvend
autoscrolling' - hvad så end dét måtte
indebære?).

> En alternativ forklaring kunne være at der er
tale om sider med en masse
> Adobe Flash-animationer.
>
> Som det tredje kunne det være interessant
hvilket grafikkort du har og
> hvilken driver du bruger til det. Samt evt.
brug af forskellige "desktop
> effekter".

Nu vil jeg i første omgang se, hvad fravær af
'blød scrolling' bevirker!?

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]