Lave Ubuntu live cd

Hejsa

Jeg har netop installeret Ubuntu 10.10 og installeret alle de programmer, som jeg normalt bruger. Maverick kører RIGTIG godt på min computer!!!
Min computer er en HP Tablet tx2590oe.
Alle touch funktioner fungerer fint og ud af boksen. Det eneste som mangler er at jeg skal ha' kalibreret touch-funktionen (altså den med fingrene). Nå men mit spørgsmål handler slet ikke om skærmen.

Inden jeg begynder at screw-up mit system i forsøget på at kalibrere skærmen (det er sket før!!!), så kunne jeg tænke mig at lave en backup eller en live-cd af den opsætning jeg har nu. Jeg har lige prøvet Remastersys. Den lavede en god live-cd(DVD) med det alle opsætninger, installerede programmer, temaer, nye foldere m.m.
Er der andre programmer, som kan anbefales til at lave live-cd'er?
Jeg kunne godt tænke mig at prøve andre live-cdprogrammer.

Hilsen
Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]