Re: [NOVICE] (un)mounting af eksternt lager?

Hans Henrik Hansen wrote:

> Nej, der er en ekstra harddisk - med nogle gamle Windows-mapper/-filer
> (/dev/sda1?). Den vistes tidligere (SuSE 10.0) som en 'Windows'-mappe
> under / - men dén kan jeg ikke længere tilgå, ser det ud til?

Hvis der findes ntfs-partitioner under installation tilføjes de som standard
til fstab og mountes i /windows/C/ /windows/D/ og så fremdeles.

Hvis det af den ene eller anden årsag ikke er tilfældet for dig - formentlig
fordi du har ændret standard partitioneringsforslaget under installation -
så ville jeg i dit sted tildele et monteringspunkt til partitionen med YaST
-> Partitionering. Så vil den blive mountet automatisk under hver boot, og
du vil ikke behøve bøvle med hverken at montere eller afmontere.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]