Re: [NOVICE] Ubuntu 10.04 vil ikke lukke ned

On 23 Jul 2010 at 0:31, Martin Jochimsen wrote:

> reklamationsret til noget. Jeg købte den i Computer City på
> Roskildevej i Glostrup. Har nogen her på listen erfaringer med den
> butik og reklamation?

Er langt bagud, 2232 ulæste beskeder :-)
Har kun gode erfaringer derude, har kun reklameret 1 gang, de gav mig
pengene tilbage uden kommentarer....

/Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]