Postscript -> PDF problem

Jeg har i flere år lavet et blad til den lokale ungdomsskole. Bladet bliver
lavet i PageStream, printet til en postscriptfil, som efterfølgende bliver
konverteret til en pdf fil, som bliver sendt til tryk. Det har, såvidt jeg
husker, altid gået smertefri ... men nu får jeg følgende fejlmelding, når jeg
forsøger at konvertere min postscript fil:

Error: /undefinedfilename in (NEWS_november_2010.ps)
Operand stack:

Execution stack:
   %interp_exit   .runexec2   --nostringval--   --nostringval--   --
nostringval--   2   %stopped_push   --nostringval--   --nostringval--   --
nostringval--   false   1   %stopped_push
Dictionary stack:
   --dict:1155/1684(ro)(G)--   --dict:0/20(G)--   --dict:69/200(L)--
Current allocation mode is local
Last OS error: 2
GPL Ghostscript GPL Ghostscript 8.648.64: : Unrecoverable error, exit code 1
Unrecoverable error, exit code 1

Det meget mystiske er, at hvis jeg deler bladet op i to dele, er der ingen
problemer ..... og filens størrelse er overgået op til flere gange tidligere.

Nogen der har en ide?

--

Mvh
Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]