Re: [NOVICE] frihed til sikerhed

Jørgen Heesche skrev:

hans henrik buur wrote:
hej sslug er det muligt at downloade artikler som denne her og er der noget andet jeg bør læse.mvh hhb
http://www.linuxbog.dk/sikkerhed/bog/index.html

Linuxbøgerne findes som tar-filer og kan downloades med Firefox.
URL = http://www.linuxbog.dk/
Vælg ' Alle bøger '

hej igen jeg har læst lidt på Linuxbogen frihed til sikkerhed og der er i min søgen efter fejl og mangler dukket den en bogus på. HVAD betyder det og hvad kan jeg gøre hvs der er noget der skal gøres ??

#Warning: bad ps syntax, perhaps a bogus '-'? See http://procps.sf.net/faq.html #hans 6571 0.0 0.0 3620 768 pts/1 S+ 16:45 0:00 grep portmap mvh hhb

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]