Re: [NOVICE] Ubuntu 10.04 vil ikke lukke ned

Den 06-10-2010 07:33, Danjel Jungersen skrev:
On 23 Jul 2010 at 0:31, Martin Jochimsen wrote:

reklamationsret til noget. Jeg købte den i Computer City på
Roskildevej i Glostrup. Har nogen her på listen erfaringer med den
butik og reklamation?

Er langt bagud, 2232 ulæste beskeder :-)
Har kun gode erfaringer derude, har kun reklameret 1 gang, de gav mig
pengene tilbage uden kommentarer....

/Danjel

Det endte i princippet godt. Computeren var til rep. et par gange og hver gang fik jeg et nyt bundkort i. Eneste problem er, at jeg ikke kan slå netværksboot fra. Man kan disable den i BIOS'en, men når man så gemmer og genstarter er det alligevel slået til. Det giver nogle sekunders ekstra boot tid og en besked om, at jeg skal tjekke mine netværkskabler. Jeg installerede Ubuntu 10.04 og 10.04.1 og begge kunne ikke lukke ned. Det hjalp heller ikke at nedgradere BIOS'en. Lige nu sidder jeg med Easy Peasy 1.6 (Ubuntu 10.04), og den kan sagtens lukke og slukke på den rigtige måde!!!??? Jeg klarer mig indtil videre. En test med 10.10 beta'en hjalp heller ikke på nedlukningsproblemet, så Easy Peasy må åbenbart gøre det på en lidt anderledes måde!!

Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]