Xen virtuel maskine

hej sslug jeg håber at mit spørgsmål kan forstås sådan nogenlunde jeg har en suse 11.3. jeg har fået rodet mig ud i at aktivere virtuel machine XEN. som skulle køre en installation med ms. xen kan jeg se under opstart men jeg kan ikke få adgang til den, jeg har prøvet de genveje der ligger i programmer/system men der er ikke nogen xen skærm eller noget andet jeg kan komme vider med, jeg har også prøvet at få ms til at finde xen under opstart men der er ikke noget og så måske, når jeg prøver en installering og komme til valg af drev er der et c drev som er meget småt og to andre der tager resten af hd, jeg tænkte at c drevet kunde være xen men jeg har ikke turde installere på den, der er også noget med den størrelse der på drevet der ikke er rigtigt for at kunde installere ms. er der nogen der kan hjælpe med en xen maskine

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]