Re: [NOVICE] Xen virtuel maskine

hans henrik buur wrote:
> hej sslug jeg håber at mit spørgsmål kan forstås sådan nogenlunde jeg har
> en suse 11.3.
> jeg har fået rodet mig ud i at aktivere virtuel machine XEN. som skulle
> køre en installation med ms. xen kan jeg se under opstart men jeg kan ikke
> få adgang til den, jeg har prøvet de genveje der ligger i
> programmer/system men der er ikke nogen xen skærm eller noget andet jeg
> kan komme vider med, jeg har også prøvet at få ms til at finde xen under
> opstart men der er ikke noget og så måske, når jeg prøver en installering
> [...]

Udover at være ret kompliceret har Xen heller ikke så meget fremtid efter
alt at dømme.

Så medmindre du har tungtvejende grunde til at ville bruge Xen så ville jeg
nok overveje at bruge VirtualBox i stedet.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]