Re: [NOVICE] Xen virtuel maskine

Martin Schlander skrev:

hans henrik buur wrote:
hej sslug jeg håber at mit spørgsmål kan forstås sådan nogenlunde jeg har
en suse 11.3.
jeg har fået rodet mig ud i at aktivere virtuel machine XEN. som skulle
køre en installation med ms. xen kan jeg se under opstart men jeg kan ikke
få adgang til den, jeg har prøvet de genveje der ligger i
programmer/system men der er ikke nogen xen skærm eller noget andet jeg
kan komme vider med, jeg har også prøvet at få ms til at finde xen under
opstart men der er ikke noget og så måske, når jeg prøver en installering
og  komme til valg af drev er der et c drev som er meget småt og to andre
der tager resten af hd, jeg tænkte at c drevet kunde være xen men jeg har
ikke turde installere på den, der er også noget med den størrelse der på
drevet der ikke er rigtigt for at kunde installere ms.
er der nogen der kan hjælpe med en xen maskine

Udover at være ret kompliceret har Xen heller ikke så meget fremtid efter alt at dømme.

Så medmindre du har tungtvejende grunde til at ville bruge Xen så ville jeg nok overveje at bruge VirtualBox i stedet.

ikke andre grunde ene at det er den der følger med suse 11.3. når jeg for bestemt mig for den ene eller den anden vm, er det så rigtigt at installere den først og der efter suse og der efter ms.eller skal virtuel maskine styres via suse.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]