Re: [NOVICE] (un)mounting af eksternt lager?

Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:
...t
> Hvis det af den ene eller anden årsag ikke er tilfældet for dig - formentlig
> fordi du har ændret standard partitioneringsforslaget under installation -
> så ville jeg i dit sted tildele et monteringspunkt til partitionen med YaST
> -> Partitionering. Så vil den blive mountet automatisk under hver boot, og
> du vil ikke behøve bøvle med hverken at montere eller afmontere.

OK - men gælder den anbefaling også, hvis disken ikke er permanent
(fysisk) opkoblet?: I sagens natur vil den jo nu og da være tilsluttet
husstandens øvrige computere - i praksis er den slet ikke
tilsluttet/tændt det meste af tiden!

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]