Re: [NOVICE] kmail

On 10/10/10, hans henrik buur <sslug@sslug> wrote:
> er det muligt at få lidt hjælp med min kmali der ikke vil sende mail ud af
> systemet.jeg har en suse 11.3
>
> Afsendelse fejlede:
> smtp.gmail.com: SSL-forhandling mislykkedes
> Brevet forbliver i udbakken, indtil du enten fikser problemet (f.eks. en
> fejlbehæftet adresse) eller fjerner brevet fra udbakken.
> Følgende overførsel blev brugt:
>   http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&ctx=en:match&answer=13287

Prøv med å aktivere en annen ikke Gmail adresse i Kmail.

Sjekk om Kmail er supported.

Jeg har altså ikke den fjerneste ide, men siden jeg tilfeldigvis
sitter her med OpenSUSE 11.3 og Gmail, Har du aktivert POP i Gmail og lagret?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13273

Kmail og IMAP er ikke supported.

Gmail known issues:
http://mail.google.com/support/bin/static.py?page=known_issues.cs

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&ctx=en:match&answer=13287

Jeg vil heller anbefale at du fortsetter å bruke Gmail online så sant
du ikke har en god grunn till å bruke Kmail eller lignende.
Hvis du installerer en passende stavekontroll i browseren så er Gmail
en fryd å bruke.

Du kan vurdere å bruke noe annet enn Kmail hvis du skal ha det å
fungere med Gmail.

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]