Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Hans Henrik Hansen wrote:
> Det lyder som om, der bliver rigeligt med 'tidsfordriv' til de lange
> aften-/nattetimer - men tak for tålmodigheden! :)

Nå, jeg kunne alligevel ikke dy mig!:
Jeg flyttede filen hen i hjemmemappen - og derpå kørte det (som smurt), jf.:

"linux-pgrx:/home/h2vh # chmod 777  jre-6u26-linux-i586-rpm.bin
linux-pgrx:/home/h2vh # ./jre-6u26-linux-i586-rpm.bin
Unpacking...
Checksumming...
Extracting...
UnZipSFX 5.50 of 17 February 2002, by Info-ZIP (sslug@sslug).
  inflating: jre-6u26-linux-i586.rpm
Preparing...                ###########################################
[100%]
   1:jre                    ###########################################
[100%]
Unpacking JAR files...
        rt.jar...
        jsse.jar...
        charsets.jar...
        localedata.jar...
        plugin.jar...
        javaws.jar...
        deploy.jar...

Done."

Så nu mangler jeg vist blot at få 'ryddet op' - samt 'linket'(?) Det må så
vente til senere! :)

--
med venlig hilsen,
Hans