Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

hvordan gemte du ?
med :

> cd  /home
> tar zcvf /extdatapath/USERNAVN.tar.gz  USERNAVN

uha, uha - dét t¸r jeg n¿sten ikke fort¿lle! :)

Men OK - til skr¿k og advarsel {og jeg er modtagelig for hån spot og
latterligg¸relse! :)}

Jeg kopierede ind-, ud- og sent-mapperne (med undermapper - tre i hver,
SVJH) over på den eksterne disk; og da jeg havde installeret 11.2 f¿rdig,
kopierede jeg (jubeloptimistisk) indholdet tilbage i respektive 'nye'
KMail-mapper, oh skr¿k!!! :(

Klar til ¸ret¿verne! :)

--
med venlig hilsen