Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Folmer Fredslund wrote:

> Kære Hans Henrik.
>
> Man behøver ikke miste data når man laver en ny installation.
> Jeg formoder du har mindst ca.10 GB plads der endnu ikke er brugt.
> Det er muligt at formindske den partition som dine data ligger på og
> derefter lave en ny partition på harddisken hvor styresystemet kan ligge.
> Din oprindelige partition med data vil så stadig være tilgængelig og du
> kan (i hvertfald med Ubuntu, som jeg har mest erfaring med) derefter bruge
> din data partition som /home.
> Denne mail bare for ganske kort at sige, man ikke nødvendigvis behøver
> [...]

Tak for mange gode svar/forslag.

Jeg ser ud til at have rimeligt med plads på harddiskene, jf.:

http://www.hansogoline.dk/netv/sysinfo5.jpeg

, så måske kunne jeg erstatte SuSE 11.2 (/dev/sdb2) med 11.4 og så forsøge
mig med en anden distribution på /dev/sda??

Min bedste brænder sidder i min iMac - vil der mon være problemer med at
hente 11.4-softwaren med Mac'en og brænde CDerne dér?

--
med venlig hilsen,
Hans