Re: [NOVICE] Råd vedr. opdatering/nyiinstallation

"E. Sjørlund" wrote:

> Gå efter net-installationen. Der er kommet så mange rettelser siden 11.4
> blev frigivet, så DVD'ens indhold allerede er forældet.

Vil det sige, at 'ISO billederne' ikke ?jourføres løbende?

Om net-installation skriver suse.org bla.:

"It may be very slow depending upon the load of the server and your internet
connection speed" - jeg går ud fra, at man er nødt til at opholde sig 'i
området' under hele forløbet(?)

Noget bud på, hvor lang tid det ca. tager med en 4 Mbit/s opkobling??

--
med venlig hilsen,
Hans