Re: [NOVICE] Råd vedr. opdatering/nyiinstallation

Hans Henrik Hansen wrote:
> "Jeg ser ud til at have rimeligt med plads på harddiskene, jf.:
>
> http://www.hansogoline.dk/netv/sysinfo5.jpeg
>
> , så måske kunne jeg erstatte SuSE 11.2 (/dev/sdb2) med 11.4 og så forsøge
> mig med en anden distribution på /dev/sda??

Det kunne du sagtens. Der kan dog være lidt småproblemer med at dual-boote
visse distros i dagens Danmark fordi nogle distros bruger grub2 og andre
(f.eks. openSUSE) stadig bruger legacy-grub som standard.

> Min bedste brænder sidder i min iMac - vil der mon være problemer med at
> hente 11.4-softwaren med Mac'en og brænde CDerne dér?"

Det skulle være mærkeligt om ikke brænder-softwaren til Mac understøtter
ISO-filer. Men du må vel enten prøve ad eller spørge på et mac-forum, for at
finde ud af det med sikkerhed.