Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Frank Damgaard wrote:
> Ved "nyintsallation" skal man lige tænke sig om, men data behøver ikke at
> forsvinde
>
> Først er det en god ide er at finde ud af hvilke data der skal
> "gemmes/huskes"

Da jeg gik fra SuSE 10.0 -> 11.2 forsøgte jeg at gemme mine KMail-arkiver -
men jeg overså desværre, at der åbenbart skulle medtages nogle *skjulte*
filer, så i dag har jeg stadig mine gamle mails, men ingen 'indbakke' mv.,
så de ligger usorterede, og i realiteten er de derfor ubrugelige! :(

(Alt 'det øvrige' gemte jeg på en extern HD - og det kan jeg stadig tilgå
efter behov).
--
med venlig hilsen,
Hans