Råd vedr. opdatering/nyiinstallation

NemID-tråden er (ved at være) uoverskuelig, så jeg gentager lige mit
spørgsmål her:

"Jeg ser ud til at have rimeligt med plads på harddiskene, jf.:

http://www.hansogoline.dk/netv/sysinfo5.jpeg

, så måske kunne jeg erstatte SuSE 11.2 (/dev/sdb2) med 11.4 og så forsøge
mig med en anden distribution på /dev/sda??

Min bedste brænder sidder i min iMac - vil der mon være problemer med at
hente 11.4-softwaren med Mac'en og brænde CDerne dér?"

--
med venlig hilsen
Hans