Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Gert Holtoft wrote:
> Jamen så prøv at softlinke sunjavaplugin.so til extension mappen:
>
> ln -sf  /usr/lib/ooo3/ure/lib/sunjavaplugin.so
> /usr/share/mozilla/extensions

Det havde jeg faktisk prøvet:
"linux-pgrx:~ # ln -sf  /usr/lib/ooo3/ure/lib/sunjavaplugin.so
/usr/share/mozilla/extensions
linux-pgrx:~ #"

> Test:
> i browserlinjen  about:plugins

Eneste output fra 'about:plugins' er vedrørende:

Shockwave Flash, PackageKit, NPAPI Plugins Wrapper 1.2.2

Så enten er det ikke den rigtige .so-fil eller også er det ikke rette
'adresse'!?

Men som skrevet i tråden ovenover er jeg nu ved at være 'mør': Klar til at
installere SuSE 11.4 + evt. en 'simplere' distribution, hvis begge dele er
muligt(?)

--
med venlig hilsen,
Hans