Re: [NOVICE] Ingen forbindelse til trådløst netværk efter skift af TDC udstyr

Den 04-07-2011 12:49, Michael Rasmussen skrev:
On Mon, 04 Jul 2011 12:01:43 +0200
Anders Drejer<sslug@sslug>  wrote:

Er det en global indstilling eller virker den kun i browseren?

Det gælder kun for Firefox.

Oh hvordan kan jeg vide om jeg bruger funktionen?

Det gør den, by design. Er den on forsøges altid først at lave IPv6 DNS
opslag før IPv4.

Det virker fsva. browsning. Min mail er dog stadig langsom, men det er til at leve med. Jeg takker :-)

Anders