NemID + Firefox??

Min 'sædvanlige' computer er midlertidigt 'pakket væk', så nu fik jeg behov
for af tilgå Nordeas netbank ('kontokik') via SuSE(11.2)/Firefox(3.5.4); men
når jeg klikker 'ja' til en eller anden 'applet', står der 'Failed to
prepare download' i dialogvindiet! :(

Hvad gør jeg ved dét?

(Jeg går ud fra, at det samme vil ske med ethvert forsøg på at bruge NemID -
men til nu er jeg altså ikke nået længere).
--
med venlig hilsen,
Hans