Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Martin Schlander wrote:

> Det virker i hvert fald fint for mig (Nykredit) på openSUSE 11.4 med
> Firefox 5.0.0 og Sun/Oracle Java 1.6.0u26.

Jeg har nu hentet:

jre-6u26-linux-i586-rpm.bin

, men jeg kan åbenbart ikke hitte ud af at få den installeret!? :(

Jeg synes, vejledningen her:

http://www.java.com/en/download/help/linux_install.xml#rpm

virker unødigt kompliceret, men det er måske bare mig, der ikke er for
smart!(?)

--
med venlig hilsen,
Hans