Re: [NOVICE] rsync Was: NemID + Firefox??

Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Check lige filerne og directories en ekstra gang, måske der er noget
> galt med rettigheder eller filnavn er ikke gyldigt?
>
> Hvilke filsystemer er de med ?
> memorystick måske kun fat16 eller fat32/vfat?
> eller source har problemer?

Mit umiddelbare gæt er, at problemet da må skyldes stick'en - der vises
som 'vfat'(?)

Da det drejer sig om at lave backup af dokumenter mv. inden
nyinstallering, har jeg nu valgt en anden løsning; men jeg fortsætter i
en ny tråd ('filoverførsel'), da denne er blevet svært overskuelig!

--
med venlig hilsen,
Hans