Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Donald J Axel wrote:
> rsync -avu /home/h2vh /media/disk/
> -avu står for
>
> -a, archive (rekursiv kopiering
>      og symlinks som symlinks m.v.)
>
> -v  verbose, vis hvad der sker
>
> -u  update, skip filer, som er nyere på target (hvis du
>      fx. af ugidelighed har opdateret en fil på target uden
>      at kopiere den over på source.)
OK - jeg samlede alle de mapper/filer jeg ville overføre i mappen
/home/h2vh/xfer og skrev:

rsync -avu /home/h2vh/xfer /media/disk/

Forløbet så fornuftigt ud: 'xfer' fylder ~1.3 GB, og det svarer til. hvad
der nu ligger på usb stick.

Men der rapporteres en række 'fejlslagne overførsler' jf. dette uddrag:

"rsync: recv_generator: mkdir "/media/disk/xfer/Dokumenter/slaegt" failed:
No such file or directory (2)
*** Skipping any contents from this failed directory ***
xfer/Dokumenter/vand.asp_filer/
rsync: recv_generator: mkdir "/media/disk/xfer/Dokumenter/vand.asp_filer"
failed: No such file or directory (2)
*** Skipping any contents from this failed directory ***
xfer/Oekonomi/
rsync: recv_generator: mkdir "/media/disk/xfer/Oekonomi" failed: No such
file or directory (2)
*** Skipping any contents from this failed directory ***
xfer/Stainless/
rsync: recv_generator: mkdir "/media/disk/xfer/Stainless" failed: No such
file or directory (2)
*** Skipping any contents from this failed directory ***
xfer/mac_filer/
rsync: recv_generator: mkdir "/media/disk/xfer/mac_filer" failed: No such
file or directory (2)
*** Skipping any contents from this failed directory ***

sent 601757649 bytes  received 16318 bytes  7665910.41 bytes/sec
total size is 1374430947  speedup is 2.28
rsync error: some files/attrs were not transferred (see previous errors)
(code 23) at main.c(1039) [sender=3.0.6]"

- hvad kan grunden være til alle disse errors (og hvordan kan der ikke des
mindre være 'lige mange bytes' begge steder??).

--
med venlig hilsen,
Hans