Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

Donald J Axel wrote:
> Jeg kan jo ikke helt bedømme, hvad det er du vil - men hvis
> du vil sikre dig at du får hele indholdet kopieret uanset hvad,
> så kan du jo også bruge en ganske almindelig copy (cp) kommando,
> som overskriver eventuelle filer på target (jeg bruger den KUN
> på tomme directories!)
>
>    cp -prv source target

ja, det tænkte jeg i grunden også på; men jeg tror faktisk, jeg herefter vil
slå mig til tåls med den kopiering (til Mac'en), jeg tidligere har
gennemført/omtalt.

Men, men...jeg havde også en ambition om at 'redde' mine KMail-arkiver på en
sådan måde, at jeg kan videreføre dem 'sømløst' i en ny Linux-installation.

Så jeg prøvede at søge efter 'noget med mail':

"sslug@sslug:~> whereis mail
mail: /bin/mail /usr/bin/mail /etc/mail /etc/mail.rc /usr/bin/X11/mail
/usr/share/man/man1/mail.1.gz"

- og det var jo ellers ikke så lidt! 'man' ser jeg bort fra - men alt det
øvrige *kunne* ha' relevans!(?)

Hvilke mapper/filer skal jeg 'evakuere' - og hvordan får jeg dem 'i spil'
igen efter nyinstallering??

NB! Såfremt mit ambitionsniveau her er aldeles urealistisk, skal I bare
fortælle mig det, da jeg om nødvendigt godt vil kunne 'leve videre' uden
disse arkiver (som jeg i forvejen har liggende andetsteds).

--
med venlig hilsen,
Hans