Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

On 23 Jul 2011 at 9:46, Hans Henrik Hansen wrote:

> Desværre mister jeg alt for ofte overblikket, når jeg (måske for
> sjældent?) giver mig i kast med 'man pages'

Samme her, men jeg er begyndt at tage det i små bidder:
Der er som regel et eksempel.
Læs og prøv at forstå de options som de bruger.
Prøv det, se hvad der sker, hvis den gør noget uventet, læs man igen,
kik efter noget der matcher problemet, ret til prøv igen.

På den måde skal du ikke gennemskue 50 options, men 1-2 ad gangen,
det gør det lettere, i hvert fald for mig.

Uanset hvad du gør, så er de som regel rigtig gode, men er enig i at
de somme tider ikke er skrevet til newbies.
Og det er man jo ofte, i hvert fald på det pågældende program.

:-)
Danjel