Filoverførsel?

Da jeg ikke umiddelbart havde held med 'rsync', valgte jeg som
nødløsning at flytte filerne til min iMac, der er forbundet via lokalnet
(og uden pladsproblemer!). Med 'rsync'-besværet in mente valgte jeg i
stedet at benytte 'kio/gui'! :)

Filer/mapper ser ud til at være på plads på Mac'en, jeg har vist
'egenskaber' på afsender-siden her:

http://www.hansogoline.dk/netv/xfer_lin.jpg

og her ses det modtagne:

http://www.hansogoline.dk/netv/xfer_mac.jpg

Med forbehold for, at én (mindre vigtig) fil 'nægtede' overførsel, ser
antal bytes de to steder passende ens ud - mens Mac'en viser et par
hundrede færre filer (6707) end (der burde være) afsendt: (6910 - evt.
minus én, som blev 'rejected')?

Så det kan vel konstateres at 'transfer à là Storm P.'foreløbigt har
ført til det ønskede resultat??

(Det havde 'rsync' sikkert også gjort - men jeg var blevet for træt til
at forsøge igen!).

--
med venlig hilsen,
Hans