Re: [NOVICE] NemID + Firefox??

On 25 Jul 2011 at 23:50, Hans Henrik Hansen wrote:

> "sslug@sslug:~> whereis mail
> mail: /bin/mail /usr/bin/mail /etc/mail /etc/mail.rc /usr/bin/X11/mail
> /usr/share/man/man1/mail.1.gz"
>
> - og det var jo ellers ikke så lidt! 'man' ser jeg bort fra - men alt
> det øvrige *kunne* ha' relevans!(?)
>
> Hvilke mapper/filer skal jeg 'evakuere' - og hvordan får jeg dem 'i
> spil' igen efter nyinstallering??
>
> NB! Såfremt mit ambitionsniveau her er aldeles urealistisk, skal I
> bare fortælle mig det, da jeg om nødvendigt godt vil kunne 'leve
> videre' uden disse arkiver (som jeg i forvejen har liggende
> andetsteds).
Kan ikke huske hvor jeg fandt det, med da jeg installerede nu
kubuntu, tog jeg den gamle backup af /home og lagde ind oven i den
nye.
Checkede rettigheder, rebootede, så var alt ved det gamle.
Så mails må ligge under /home, sikkert i et "." bibliotek
Jeg backer normalt kun /home og /etc op.

:-)
Danjel