Re: [NYHEDER] Open Source Index fra Red Hat

On Wed, Apr 22, 2009 at 10:23:07AM +0200, Martin Schlander wrote:
> Baseret på nogle forskningsresultater har Red Hat lavet et kort over landes
> open source-aktivitet:
> http://www.redhat.com/about/where-is-open-source/activity/
>
> Nogle vil måske synes at Danmark scorer overraskende højt ;-)

Jeg er ikke helt overrasket da det er en ranking og ikke indeks (best of
the worst osv.). Var det en indeks ville det danske offentlige have fået
et betydeligt dårligere score.

Og, kortets popups fungerer ikke i IE her på arbejdsmaskinen men fungerer
fint i firefox... So much for writing to standards.

--
import sig

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]