Re: [PR] Antallet af danske Linux-brugere eksploderet ;v)

> Over de seneste 5 år har antallet af registrede danske Linux-brugere været
> jævnt stigende med ca. 180 om året. Men siden starten af februar i år er
> antallet steget med næsten 700.

Øh, er 700 personer på en måned "eksplosivt?

Jeg kan godt se, at du sætter 700 i forhold til 180, men det må på en
eller anden måde understreges, ellers virker det som om der er kommet
700 nye Linux-brugere til, og det virker måske ikke ligefrem
frygtindgydende.