Re: [PR] Antallet af danske Linux-brugere eksploderet ;v)

"Claus Sørensen" <sslug@sslug> writes:

> Over de seneste 5 år har antallet af registrede danske Linux-brugere været
> jævnt stigende med ca. 180 om året. Men siden starten af februar i år er
> antallet steget med næsten 700.

Mon ikke det har noget at gøre med at der også er blevet reklameret
lidt for tælleren?

Hvis vi havde reel formodning om at væksten af linuxbrugere er gået
fra 180 årligt til 700 på to måneder, så ville det have været en
nyhed. Men jeg tror ikke at en sådan formodning vil være særlig reel.

--
Peter er den mindst gamle af de gammeldags usenettere, og moderator på
den eneste modererede gruppe i dk.*, so there.