Sv: [PR] Antallet af danske Linux-brugere eksploderet ;v) JOKE

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Peter Makholm <sslug@sslug>

>Mon ikke det har noget at gøre med at der også er blevet reklameret
>lidt for tælleren?
>
>Hvis vi havde reel formodning om at væksten af linuxbrugere er gået
>fra 180 årligt til 700 på to måneder, så ville det have været en
>nyhed. Men jeg tror ikke at en sådan formodning vil være særlig reel.

Pressemeddelelsen var også kun ment som en intern SSLUG joke, der viser,
hvor nemt man kan komme med interessante nyheder, hvis man ikke kender
hele baggrunden.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk