Linux Installfest 0.05

Hanne Munkholm wrote:

> AUB starter 18.30. Men jeg regner da ikke med at det skal i pressen.
> Vi holder SSLUG møde indtil kl. 19.00. Til SSLUG mødet holder aubs
> netværksgruppe foredrag. Pressen må gerne vide at SSLUG er der fra kl.
> 18. Jeg ved ikke om dem fra AUBs netværksgruppe er tændt på at komme i
> TV, men jeg synes det er lidt strengt at annoncere dem uden at have

Hmmm, tjah, vi kan selvfølgelig skrive at det kun er for SSLUG-
medlemmer, og da ikke alle TV-seere er medlem, så må TV ikke komme med.

Spøg til side, AUB har ikke noget med resten af PM'en at gøre.

0.05 SSLUG startede i 1996. AUB taget ud.
0.04 Tilføjet link http://www.sslug.dk/install/9.3/
0.03 svensk med lille i titel, +45 på dansk telefonnummer
0.02 Lorry og Kbh's radio med på mailing liste. Tilføjet lidt mere om
AUB.
0.01 Første udkast.

<pm>
1. Linux Installfest
2. Dansk/svensk EDB-show

Den dansk-svenske computerforening, Skåne Sjælland Linux User Group
(SSLUG), holder Installfest d. 9/3 1999 kl. 19:00 hos Symbion på
Fruebjergvej 3, Østerbro.

Ved Installfesten vil der møde ca. 75 SSLUG-medlemmer op, og få hjælp
til installation af Linux på deres medbragte pc'er. Software til
installation på pc'erne vil gratis blive uddelt på dagen.

SSLUG holder jævnligt installationsfester for medlemmerne, men denne er
inspireret af "Windows refund day". I stedet for at holde en "Windows
refund day", som mange gjorde rundt om i verden, har SSLUG valgt at give
en gratis CD i stedet, og hjælpe med installationen.

"Windows refund day" var en aktion der blev holdt d. 15/2 1999, og gik
ud på, at Linux-brugere skulle have deres penge tilbage, for den
Microsoft Windows der var præ-installeret ved køb af pc'en. Da mange
af SSLUG's medlemmer har både Linux og Windows installeret på deres
pc'er, vil SSLUG i stedet hjælpe nybegyndere med også at få
installeret Linux.

De gratis CD'er der uddeles er sponseret ef:
DKUUG: http://www.dkuug.dk
DDE: http://www.dde.dk
SUSE: http://www.suse.dk

SSLUG har knapt 3000 medlemmer og blev startet i 1996.
Medlemskab er gratis.

Links:
Dagens program: http://www.sslug.dk/install/9.3/
SSLUG: http://www.sslug.dk
Windows refund day: http://www.sslug.dk/presse/winrefund.html
AUB: http://www.aub.dk

For yderligere information:
Claus Sørensen - pressechef for SSLUG-DK, tlf: +45-44662416
<sslug@sslug>
Martin Wahlén - pressechef for SSLUG-S, tlf: +46-40-454136 <sslug@sslug>
</pm>