Fra: Jacob Sparre Andersen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 10. marts 1999 11:25
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [PR] Installationsfest 9. marts [0.1]

Thomas:

> Fik de 2 cd'er hver???

Der var en del der fik to skiver, enten fordi de skulle have
en med til en ven, eller fordi de ville prøve både SuSE og
RedHat.

Vi har bedre styr på hvor mange skiver der blev delt ud, end
på hvor mange der mødte frem, så det kunne være vi skulle
nøjes med at sætte tal på skiverne og skrive "... til de
mange interesserede fremmødte".

Jacob

     --  E-post:            sslug@sslug          --
     --  Web...: <URL:http://hugin.risoe.dk/Jacob/>  --