Re: [PR] Installationsfest 9. marts [0.1]

> Der var en del der fik to skiver, enten fordi de skulle have
> en med til en ven, eller fordi de ville prøve både SuSE og
> RedHat.
>
> Vi har bedre styr på hvor mange skiver der blev delt ud, end
> på hvor mange der mødte frem, så det kunne være vi skulle
> nøjes med at sætte tal på skiverne og skrive "... til de
> mange interesserede fremmødte".

Jeg mener altså der var over 300 personer.

Skøn:

CDrommer:
    AOD         75
    AOD blade   20
    SUSE       200
    DKUUG/DDE  150  (dde 130 , keld 20)
    restoplag  -15
---------------------
Ialt           430

Jeg stod en del af tiden i modtagelsen, og det var langtfra
alle der fik 2 cdrommer, nok kun hver 4, eller færre.
Hvis det var hver 4. har der været ca 350 personer.

Et andet skøn:
Der var 57 maskiner til installation, med lige så mange ejere
Der var desuden hjælpere til installation - måske 10-20
Der var proppet til Claus' introduktionsforedrag, ca 80 første gang,
    ca 15 anden gang
Der var masser af aktivitet rundt omkring ved de små borde,
inclu udstillere - samt modtagelsen - nok 40

Dvs inden for murene:
      Install     70
      foredrag   100
      det løse    40
      ialt       210 inden for murene

Og en masse kom bare for at få en cdrom, og gik igen

Dvs check 210 personer inden for murene, og 350 ialt,
lyder rimeligt.

Keld