Re: [PR] Installationsfest 9. marts [0.2]

On Wed, 10 Mar 1999, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Nogle overvejelser over i går, som måske kan bruges
> til en pressemeddelelse.
>
> Vi fik installeret ca 60 maskiner i går.
> SSLUG slogan "world domination - fast" - og SSLUG tager
> Øresundsregionen her.

Vi bør nok hellere se os om efter et mere sigende slogan. Det er vist
mere Keld og mig som har grinet af det slogan, end det er SSLUG generelt.
Og SSLUG hjælper kun til, vi tager ikke - vi giver.

;-)

Play it safe: Get Linux          [Be happy - support Linux]