Re: [PR] e-mail antispam!

Michael:

>                                                                     , dvs.
> Ytterligare en liten förbättring.

Er I virkelig gået bort fra at skrive punktum efter hvert
ord i en forkortelse?

"DVS"/"dvs" og "d.v.s." kan jeg se logikken i, men "dvs."
ser temmelig inkonsistent ud.

> Eye have a spelling checker, it came with my PC;
                                               pee sea;
> It plainly marks four my revue mistakes I cannot sea.
> I've run this poem threw it, I'm sure your please to no,
> It's letter perfect in it's weigh, my checker tolled me sew!

(jeg har en længere udgave liggende et sted)

God fornøjelse,

Jacob

     --  E-post:            sslug@sslug          --
     --  Web...: <URL:http://hugin.risoe.dk/Jacob/>  --