Re: [PR] e-mail antispam!

Peter Makholm wrote:

> Protest. Skriver du også Telefonnet, Elnettet eller Fiskenet?
>
> Eller er der helt specielle regler på svensk?

Det skal jeg ikke kunne sige, men det hedder i hvertfald "Internettet"
med stort I på dansk. Et internet er en samling af netværker, der
kommunikerer vha. en eller anden fælles protokol. "Internettet" er den
samling netværker der kommunikerer vha. TCP/IP og som vi alle bruger til
daglig. I "gamle dage" var der større skelnen med de forskellige:
BITNET/DARPANET og mange andre jeg ikke kan huske navne på.

Mvh Morten