Re: [PR] e-mail antispam!

Morten Olsen wrote:

> Det skal jeg ikke kunne sige, men det hedder i hvertfald "Internettet"
> med stort I på dansk. Et internet er en samling af netværker, der
> kommunikerer vha. en eller anden fælles protokol. "Internettet" er den
> samling netværker der kommunikerer vha. TCP/IP og som vi alle bruger til
> daglig. I "gamle dage" var der større skelnen med de forskellige:
> BITNET/DARPANET og mange andre jeg ikke kan huske navne på.

Som jeg har lært det kan man sige Internet eller internettet om det
internet vi alle kender. Hvis der bare står internet med lille, og i
ubestemt form, kan det være et hvilket somhelst internet.

Jeg kan ikke huske hvem det var jeg lærte det af...

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\            http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just think that they
make really crappy operating systems." -- Linus Torvalds