Re: [PR] e-mail antispam!

On Tue, 23 Mar 1999, Michael Nordstrom wrote:

> [...]

På dansk er der flere forkortelser, hvor det er lovligt at først sætte
punktum efter hele ordforbindelsen. Eksempler på dette er mfl. (med
flere), mht. (med hensyn til), osv. (og så videre) og th. (til højre).
Jeg mindes at dette hedder frøkenforkortelser, men dette kan sikkert kun
be- eller afkræftiges af en med adgang til Ordbog over det danske Sprog.

Mvh
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark
Don´t fear the penguins.  abach mail1.stofanet.dk / aba cotas.dk