Re: [PR] Ny postliste som skal samle Open Source-brugere i Danmark

On Sun, 2 Dec 2001, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Har vi fået styr på om man kan kan tilmelde sig kun for
> info i et lokalområde, fx storkøbenhavn, og om man kan framelde
> sig arrangementer der koster penge?

Hvis du er interesseret i et lokalområde så er det vel
det nemmeste nok at tilmelde sig de grupper der er i
dit område. Det med penge - der synes jeg det skal
fremgå tydeligt hvis det koster. F.eks. har FLUG lige
afholdt en stor erhvervsdag, som kostede en del penge.
Den kunne de have valgt at være ikke-gratis, men jeg
tror ikke det ville have ændret så meget på hvem der
kom. LinuxForum koster også penge - men det tror jeg de
fleste gerne vil høre om alligevel.

Lad os hellere komme igang med den nye liste og få
lavet det til en succes.

I do not support software patents http://www.freepatents.org