RE: [PR] Kritik af PVS-rapport (0.1)

MM Manager vil godt lægge navn til, som et af de Open Source firmaer der er
blevet interviewet til rapporten, og som slet ikke kan genkende sig selv i
den endelige rapport.

Jeg ved godt at vi ikke er "det store navn", men helt unavngivne kilder er
altid en kedelig ting i pressesammenhæng...

Jeg ku' forestille mig at nogle af de øvrige firmaer har haft samme
oplevelse som os, men måske ikke ønsker at stå frem med navn og kritisere
PVS. Jeg tror dog ikke på at man skal tie den slags ihjæl.

Vi er jo kede af at blive fremstillet nærmest som en "flok lalleglade
idioter", men jeg synes desværre det er det indtryk rapporten efterlader af
os...

Hilsen,
Erik

   http://www.sslug.dk/patent/DKPTO_OSS_rapport_kritik/

Den internationale "Open Source"-definition kan findes på:

   http://www.opensource.org/docs/definition.html

Den kritiserede rapport kan findes på:

http://www.dkpto.dk/publikationer/rapporter/open_source/open_source_i_danmar
k.pdf

Kontakt:

   Peter Toft, <sslug@sslug>, +45 40 56 40 03

 </tekst>
</pressemeddelelse>

Jacob
--
"han skriver det aldrig så ondt som det er ment"