RE: [PR] Kritik af PVS-rapport (0.1)

On Fri, 28 Dec 2001, Erik Lange wrote:

> MM Manager vil godt lægge navn til, som et af de Open Source firmaer der er
> blevet interviewet til rapporten, og som slet ikke kan genkende sig selv i
> den endelige rapport.

Det er med i den version af vores kritik som nu er på
web - smukt.

> Jeg ved godt at vi ikke er "det store navn", men helt unavngivne kilder er
> altid en kedelig ting i pressesammenhæng...

Enig!

> Jeg ku' forestille mig at nogle af de øvrige firmaer har haft samme
> oplevelse som os, men måske ikke ønsker at stå frem med navn og kritisere
> PVS. Jeg tror dog ikke på at man skal tie den slags ihjæl.

Hrrm - jeg kender 9 ud af de 12 som blev interviewet -
og har talt med dem - rapporten er IKKE særlig funderet
i de interview. I rapporten står der at der kun blev
interviewet 12 personer - grunden er at PVS kasserede
et interview med Intel da de blev lukket - surt, for
det var ret interessant med vores øjne :(

> Vi er jo kede af at blive fremstillet nærmest som en "flok lalleglade
> idioter", men jeg synes desværre det er det indtryk rapporten efterlader af
> os...

Endnu mere grund til at vi kommer med en faglig kritik.

"The linuX Files -- The Source is Out There."