Re: [PR] MS-ping (was: Kritik af PVS-rapport (0.2)

On Fri, 28 Dec 2001, Peter Toft wrote:

>  <mangler>
>   * Grundlaget for at påstå at Microsoft bruger "Open
>     Source" er lidt tyndt.  IBM og Microsoft bør udskiftes
>     med firmaer udenfor edb-branchen.

Jeg mener at MS brugte BSD-kode til deres IP-stack, ellers kunne de vel
næppe blive ramt af ping-of-death som alle andre systemer blev det.

>   * Kan vi invitere pressen med til en "overrækkelse" af
>     brevet? [pto: tja - jeg havde bare tænkt at sende
>     det, og så prikke lidt til et par journalister]

hmmm, det er jo ikke Mogens Hornslet, blot Mogens Kring.

>  <overskrifter>
>   + Ukorrekt "Open Source"-rapport
>   + "Open Source"-rapport kræves trukket tilbage.

jeg er også med på den.

> Skåne Sjælland Linux User Group (SSLUG) retter i et ca.
> 30 sider langt brev til Erhvervsministeren en
> sønderlemmende kritik mod Patent- og Varemærke-

"sønderlemmende" kunne udelades...

mvh/hans
"a world with only one choice is a boring place indeed"
              -- Andrew Tridgell (om et konkurrerende produkt)